Priporočeni koraki za dostop do storitev in orodij Office365

Navodila za pridobitev Office365

Opravite sedem korakov in tako omogočite vsem svojim učiteljem in učencem brezplačno uporabo storitev in orodij Office365.

Pomoč in podpora za pridružitev

podpora-o365@arnes.si

(01) 479 88 00


Ustvarite si Office 365 naročnino in podpišite pogodbo EES

Za pridobitev naročnine Office365 in licenc za učence in zaposlene sledite spodnjim korakom. Prosimo, da izpolnite dele, ki so označeni, ter vse skupaj natisnete in v dveh izvodih pošljete na Gambit.

1. Začnite brezplačen preskus Office 365

Za ureditev vsega potrebnega si morate najprej zagotoviti brezplačen preskus za naročnino Office 365.

Začnite brezplačen preskus

Za dodatno pomoč si lahko preberete korake Kako ustvarim Office 365 naročnino?

2. Zahteva za brezplačne licence Office 365

Na e-naslov tina.kokot@gambit.si pošljite e-sporočilo z zahtevo za brezplačne licence Office 365.

V sporočilu morate posredovati naslednje podatke:

Podatki o vaši organizaciji

  • Naziv šole
  • Ulica
  • Kraj
  • Poštna številka
  • Telefon

Podatki osebe za stik

  • Ime in priimek osebe za stik
  • Splošni e-poštni naslov
Pozor Uporabite splošen kontaktni e-naslov vaše organizacije.

Število licenc, ki jih potrebujete

  • Število učiteljev
  • Število učencev
Pozor S številom učencev in učiteljev določite število zahtevanih licenc.

3. Podpis pogodbe

Po elektronski pošti, ki ste jo navedli za stik boste prejeli izpolnjeno pogodbo, ki jo natisnete, podpišete in ožigosate ter v dveh izvodih pošljete na naslov:

Gambit trade d.o.o.
Savska cesta 3a
1000 Ljubljana

Obdelava pogodbe

Gambit pogodbo posreduje v obdelavo podjetju Microsoft. Postopek traja do največ 4 tedne. Po potrditvi pogodbe boste na e-poštni naslov, ki ste ga navedli za stik, prejeli licence, ki jih uvozite v vašo Office365 naročnino.


Pridružite se v ArnesAAI

Pridružite se v ArnesAAI

Z vzpostavitvijo enotne prijave ArnesAAI bodo lahko učitelji in učenci na vaši šoli AAI-račun uporabljali za prijavo v spletne aplikaicje.

Navodila za pridružitev v ArnesAAI

Vnesite podatke o svojih uporabnikih

Prijavite se v orodje za urejanje uporabnikov – SIO.MDM in uredite podatke o svojih uporabnikih.

Upravljanje E-Identitet

Upravljanje E-Identitet z uporabo SIO MDM.

Navodila za uporabo V storitev

Uvoz licenc

1. Uvoz licenc v Office 365 naročnino

E-Sporočilo z licencami

Vaša šola v ločenem sporočilu na e-naslov, ki ste ga navedli kot stik pridobi povabilo z licencami Office365. To sporočilo običajno prejmete nekaj dni po sporočilu iz prejšnje točke.

Uvoz licenc v Office 365 naročnino

S klikom na gumb v sporočilu licence uvozite v vašo Office 365 naročnino, ki ste jo ustvarili v prvem koraku navodil.

Pozor

Bodite previdni, kajti povezava deluje le enkrat. Pomembno je, da licence uvozite za naročnino Office365, ki ste jo ustvarili v prvem koraku navodil – torej od obeh možnosti obvezno izberite gumb Sign In pri 1. USE AN EXISTING ACCOUNT.


Potrditev domene

V Microsoftovem 365 skrbniškem centru se moramo pomakniti v možnosti dodajanja domene. To storimo tako, da v levem meniju izberemo možnost »Pokaži vse« nato »Nastavitve« in na koncu še »Domene«.

1. Začetek procesa dodajanja domene

S klikom na gumb »Dodajte domeno« sprožimo proces dodajanja domene k vaši organizaciji.

2. Vnašanje domene

Vpišemo domeno in pritisnemo na gumb »Uporabi to domeno«.

3. Izbor načina preverjanja lastništva domene

Izbiramo lahko med tremi možnostmi preverjanja domene:

  • "Dodajte zapis TXT v zapise DNS domene",
  • "Dodajte zapis MX v zapise DNS domene",
  • "Dodajte besedilno datoteko na spletno mesto domene".

Najboljša izbira je prva možnost, saj nam ta izpiše zapis TXT, ki ga moramo dodati k domeni. Izberete lahko tudi drugi dve možnosti, če vaš gostitelj imenskih strežnikov to omogoča.

Izbiro potrdimo s klikom na gumb »Naprej«.

4. Dodajanje zapisa TXT k domeni

Za potrditev lastništva vpisane domene je treba dodati izpisani zapis TXT k domeni. To uredite pri svojem gostitelju imenskih strežnikov. Če imenske strežnike gostujete na Arnesu, zapis TXT pošljite na hostmaster@arnes.si.

Ko boste dobili obvestilo svojega gostitelja imenskih strežnikov, da je bil zapis dodan, boste lahko nadaljevali s potrditvijo lastništva domene. To storite tako, da pritisnete gumb »Preveri«.

5. Možnost Exchange in Exchange Online Protection

Če želite gostovanje e-pošte prenesti na Microsoft, morate imeti obkljukano možnost »Exchange in Exchange Online Protection« in dodati prikazane zapise DNS k domeni.

Če gostovanja e-pošte ne želite spreminjati, odstranite kljukico pri možnosti »Exchange in Exchange Online Protection«.

Izbiro potrdimo s klikom na gumb »Naprej«.

Pozor

V primeru, če storitev elektronske pošte za vašo organizacijo že uporabljate ali želite uporabljati pri katerem drugem ponudniku, npr. pri Arnesu in je ne želite prenesti v Office365, potem odstranite kljukico pri »Exchange in Exchange Online Protection«. Še vedno lahko selitev e-pošte na Office365 opravite kadarkoli kasneje.

6. Postopek nastavitve domene je dokončan

S klikom na gumb »Dokončano« zaključite postopek dodajana domene.


Oblak365

1. Zahtevek za upravljanje Oblak365

Na e-naslov podpora-o365@arnes.si nam pošljite zahtevek za upravljanje vaše organizacije v Oblaku365.

V sporočilu navedite tudi, s katerim AAI-računom (uporabniško ime) bi radi upravljali vašo organizacijo v Oblaku365. Priporočamo, da uporabite AAI-račun, ki vsebuje domeno vaše organizacije.

V kratkem vam bomo na vaš e-naslov poslali povabilo.

2. Prijava v Oblak 365 in ureditev nastavitev organizacije

Pojdite na spletno stran Oblak365 in se prijavite z vašim AAI-računom, za katerega ste prejeli pooblastilo v e-sporočilu.

To storite, tako da kliknite na gumb Prijava desno zgoraj.

Prikazal se vam bo čarovnik, ki vas bo vodil skozi pripravo za Oblak365.

Oblak 365


Obvestite uporabnike

Skoraj ste končali. Pred vami je še zadnji, a ne nepomemben korak. Zdaj, ko imate vse urejeno, je pravi čas, da učitelje in učence obvestite o možnosti brezplačne uporabe storitev.

Obvestite svoje uporabnike o pridobitvi AAI-računa

Za uporabo storitev Office365 in brezplačnih programov Office, Arnesovih storitev, SIO ter ostalih storitev v federaciji ArnesAAI vsak učitelj in učenec potrebujeta svoj AAI-račun. Uporabniška imena ste v koraku 3 določili v svojem imeniku uporabnikov. Običajno so zapisani v obliki: uporabniško-ime@moja-šola.si.

Sporočite jim njihovo uporabniško ime

Vsakega učitelja in učenca morate pred uporabo storitev obvestiti, kakšen je njegov AAI-račun (uporabniško ime in geslo). Šele takrat, ko so seznanjeni s svojimi podatki za dostop, jih lahko obvestite, da naj začnejo uporabljati storitve, ki so v federaciji ArnesAAI.

Kako sporočiti dodeljen AAI-račun

Načinov kako obvestiti uporabnike je več. Priporočamo vam dva načina in sicer se prijavite v orodje za urejanje uporabnikov – SIO.MDM in:

  • natisnite uporabniška imena in gesla, ter jih razdelite vsakemu uporabniku
  • uporabnikom na njihove e-poštne naslove pošljite povabilo za prijavo v SIO.MDM, kjer si morajo potem spremeniti dodeljeno geslo.

Predlog sporočila

Za pomoč smo vam pomagali pri sestavi obvestila, ki ga lahko po dodelitvi AAI-računa pošljete vsem upravičenim uporabnikom orodja Office 365. Prav tako vam priporočamo, da obvestilo o tem objavite na vaših šolskih spletnih straneh.