V učilnicah z računalniško podprtim učnim programom je potrebno zagotoviti brezžično omrežje večje zanesljivosti ter prepustnosti. Izpad delovanja omrežja bi motil učni proces, zaradi navezave učnega procesa z omrežjem pa slušatelji potrebujejo kvalitetnejšo in hitrejšo povezavo do interneta.
Kadar v določenih prostorih vzpostavljamo gosto postavitev, zunaj učilnic pa omrežje s čim večjim pokrivanjem govorimo o hibridni postavitvi.
Strokovni ogled področja imenujemo pregled primernosti prostorov za vzpostavitev brezžičnega omrežje. Namen je ugotoviti:
Ogled se opravi za tako za 5GHz kot 2.4GHz frekvenčni pas, s poudarkom na zadnjem zaradi veliko večjega števila pričakovanih motenj. Praktični preizkus se opravi z:
Rezultat pregleda je tloris stavbe z označenimi fizičnimi lokacijami dostopovnih točk, njihovimi imeni in nastavitvami radijskih vmesnikov (kanali in moči). Pri nastavljanju 2.4GHz kanalov se uporabi razporeditev kanalov 1, 5, 9, 13. Kanalu 13 se poskušamo izogibati zaradi nezdružljivosti z opremo, nastavljeno za Ameriški trg (regulacija FCC). Kjer nastavljamo kanal 13 moramo zagotoviti dobro prekrivanje s sosednjimi dostopovnimi točkami.
V učilnicah z gosto postavitvijo zagotovimo tudi redundačno pokritost z dodatno dostopovno točko. Učilnice, ki so glede na širitev signala sosednje, si lahko "delijo" skupno redundančno dostopovno točko. Tako lahko na primer pri dveh učilnicah, vzpostavimo redundanco v vseh učilnicah z namestitvijo dodatne dostopovne točke v prostoru med učilnicama ali na robu ene izmed učilnic.
Za gosto vzpostavitev dodatno nastavimo v dostopovnih dočkah naslednje: